Monday 5 March 2012

Waka waka, esto es Afrika!


Det er mer enn et år siden jeg har skrevet. Greit nok, det var en annen gang, før mye rart skjedde. Jeg er rett og slett for lat til å lage en ny blogg, så jeg fortsetter denne, jeg.

Vel, jeg gidder ikke skrive masse om hva som har skjedd på dette året som har gått, siden de fleste av dere som leser dette kjenner meg, og resten av dere vil få vite det dere trenger for å forstå hva som skjer nå etterhvert.

Så hva skjer nå? Vel, jeg bor i Afrika. I Swaziland, like nord for Sør-Afrika. Her går jeg på skole, på et UWC, og tar IB som de to siste årene av vgs. Vi er allerede halvveis i 1. termin (skoleåret er delt i tre her, og begynner i januar) og jeg har nettopp vært hjemmom en liten tur. FANTASTISK. Gleder meg til å dra hjem igjen i April også. Ikke at det ikke er bra her, forsåvidt, for det er pretty awesome til tider. Men så savner man hjemme da. Kjæreste, venner og familie ogsånn.
Ja, altså. Det var vel den oppdateringen dere får nå, så får jeg heller skrive når ting skjer. Imorgen er det sportsdag, kanskje jeg legger ut flere bilder da. Enn så lenge er det noen bilder fra de siste 6 ukene her
  
Campus, sett fra et fjell

  
På et afrikansk marked

-Anne Louise



No comments:

Post a Comment